Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Μεγάλα τα προβλήματα στα 800 ολοήμερα σχολεία


Α΄ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
E-mail: asillogosathinon@gmail.com, Ζωγράφου

Αρ. Πρ. : 21

Αθήνα 13/10/2010

Προς :

Σύλλογοι Εκπαιδευτικών Π.Ε. Λεκανοπεδίου Αττικής



Θέμα : Σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. Αττικής για τα 800 ολοήμερα σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος (Πέμπτη 21 Οκτώβρη, 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε.)

Συναδέλφισες, συνάδελφοι

η μέχρι τώρα εμπειρία από τη λειτουργία των ολοήμερων σχολείων «ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος» δυστυχώς επιβεβαιώνει τους χειρότερους φόβους μας :

• Στα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος η τσάντα δεν μένει στο σχολείο - αντίθετα, επιστρέφει ακόμα πιο βαριά στο σπίτι. Η ανάγκη για κατ' οίκον εργασία παραμένει (αφού οι διδακτικοί στόχοι και τα βιβλία δεν αλλάζουν), μόνο που αυτή αρχίζει πολύ πιο αργά και επιτελείται από πολύ πιο κουρασμένα παιδιά.Ιδιαίτερα οι γονείς των μικρών τάξεων, διαμαρτύρονται για την ανώφελη ταλαιπωρία των παιδιών τους που γυρνούν στο σπίτι κατάκοπα χωρίς δυνάμεις για να προετοιμαστούν για την επόμενη ημέρα.




• Τα Σχολεία ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος υιοθετούν εξοντωτικούς ρυθμούς για τη μάθηση. Η έβδομη ώρα - ιδιαίτερα σε καθημερινή βάση σε όλες τις τάξεις - αποδεικνύεται παιδαγωγικά ανώφελη και υπονομεύει και τις υπόλοιπες. Επιπλέον, οι μεγάλες αδυναμίες στην υλικοτεχνική υποδομή μετατρέπουν την επέκταση του υποχρεωτικού ωραρίου σε ανυπέρβλητη δοκιμασία για τα περισσότερα παιδιά.
• Η διαμόρφωση του προγράμματος στη βάση 11 ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων για τις δύο πρώτες τάξεις, 13 για τις δύο μεσαίες και 15 για τις δύο τελευταίες δεν βοηθά τα παιδιά να ελέγξουν και να συνειδητοποιήσουν τη γνώση που τους προσφέρεται. Η διδασκαλία των αγγλικών από την πρώτη τάξη, χωρίς διδακτικό υλικό, χωρίς σχέδιο και στόχους, πριν ακόμη τα παιδιά συνειδητοποιήσουν τα Ελληνικά και τους μηχανισμούς της γραφής, δημιουργεί προβλήματα ακόμη και στη διδασκαλία της Ελληνικής. Η ξεχωριστή διδασκαλία του μαθήματος των ηλεκτρονικών υπολογιστών δεν βοηθά στην κατάκτηση από τους μαθητές των δυνατοτήτων του εργαλείου. Κανένα εργαλείο δεν είναι αυτοσκοπός. Αν το σχολείο δεν το εντάξει σε κάποιο χρήσιμο για τη δράση τους σκοπό, τότε αυτό θα συνεχίσει να εξυπηρετεί τους μαθητές ως παιχνιδομηχανή. Ταυτόχρονα, η εισαγωγή της πληροφορικής από την Α΄ Δημοτικού στα σχολεία του Συλλόγου μας χωρίς να υπάρχει καμιά υποδομή (πλήρης έλλειψη εργαστηρίων πληροφορικής) οδηγεί σε τραγελαφικές καταστάσεις.
Η εναλλαγή 5 και 6 εκπαιδευτικών σε μία τάξη υπονομεύει την αναγκαία οικειότητα και εμπιστοσύνη μεταξύ εκπαιδευτικού και μαθητή και δημιουργεί χαοτικές καταστάσεις και ανυπέρβλητα προβλήματα στη λειτουργία του σχολείου. Η κάλυψη των αναγκών για ειδικότητες με περιπλανόμενους και μεταφερόμενους εκπαιδευτικούς, υπονομεύει τη συνοχή της σχολικής μονάδας και διαλύει τους απαραίτητους δεσμούς συνοχής της σχολικής κοινότητητας. Οι εκπαιδευτικοί έρχονται αντιμέτωποι με μια σειρά πρωτοφανή προβλήματα που αφορούν τη λειτουργία του Συλλόγου Διδασκόντων, τα κυλιόμενα και ευέλικτα ωράρια, την αναζήτηση του χρόνου για την ενημέρωση των γονέων.
Ένα νέο μοντέλο σχολείου αναδύεται μέσα από τη συγκρότηση και την αναμενόμενη επέκταση των 800 ολοήμερων. Ένα σχολείο που κατακερματίζει τη γνώση, εντατικοποιεί τους ρυθμούς μάθησης χωρίς κανένα σεβασμό στην παιδικότητα, διαλύει κάθε ιστό συλλογικότητας, αφαιρεί κάθε περιθώριο αυτονομίας και ελέγχου της σχολικής καθημερινότητας από τον εκπαιδευτικό.

Το εκπαιδευτικό κίνημα πρέπει να οργανώσει τη δράση του απέναντι σε μια τέτοια προοπτική, να οργανώσει αγωνιστικές πρωτοβουλίες, να ενημερώσει τους γονείς και να συγκροτήσει κοινό μέτωπο, να αρθρώσει στόχους και διεκδικήσεις για ένα δημόσιο δωρεάν σχολείο που θα μορφώνει και δεν θα εξοντώνει.

Σε αυτή την κατεύθυνση και σε συνέχεια των πρωτοβουλιών συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε. της προηγούμενης σχολικής χρονιάς για το θέμα των 800 ολοήμερων, καλούμε σε σύσκεψη συντονισμού των Συλλόγων Π.Ε., την Πέμπτη 21 Οκτώβρη, στις 7 μ.μ., στα γραφεία της Δ.Ο.Ε. Για να συζητήσουμε, να ανταλλάξουμε θέσεις και προτάσεις και να διαμορφώσουμε από κοινού, ένα αγωνιστικό πρόγραμμα για το επόμενο διάστημα για το ζήτημα των 800 ολοήμερων.

Για το Δ.Σ.

Πηγή: www.doe.gr, 20/10/2010

Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

Οι 5 βασικοί άξονες του ψηφιακού σχολείου και... κάποια σχόλια


Το Ψηφιακό σχολείο είναι βασικός πυλώνας του Νέου Σχολείου. H χρήση των νέων τεχνολογιών γίνεται ο καταλύτης για την αλλαγή:

α) του περιεχομένου των Προγραμμάτων Σπουδών και της σχολικής γνώσης

β) της διδασκαλίας και της μάθησης

γ) της σχέσης εκπαιδευτικών και μαθητών

δ) της σχέσης γονιών και σχολείου


Η βασική πρόκληση που καλείται να αντιμετωπίσει σήμερα το Ψηφιακό Σχολείο είναι η ουσιαστική ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία όλων των μαθημάτων αλλά και στη σχολική ζωή ευρύτερα.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα:

35% των εκπαιδευτικών δηλώνουν ότι έχουν χρησιμοποιήσει τις ΤΠΕ για τα μαθήματά τους (μέσος όρος στην Ε.Ε. 74%).
31% των εκπαιδευτικών δηλώνουν ότι δεν έχουν καμία ή σχεδόν καμία εμπειρία στη χρήση των ΤΠΕ (μέσος όρος στην Ε.Ε. 7%).
40% των σχολείων έχουν δική τους ιστοσελίδα (εκτιμάται ότι μόλις το 10-15% είναι ενεργές).
1, 4% μόλις των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και το 3, 7% της Β/θμιας έχουν ενεργή ιστοσελίδα στο ΠΣΔ.

Το ψηφιακό σχολείο αποτελεί λοιπόν μια ολιστική προσέγγιση για την ανάπτυξη όλων των παραμέτρων που η διεθνής εμπειρία αναδεικνύει ως κρίσιμες για την επιτυχή εισαγωγή των ΤΠΕ στο σχολείο προς όφελος του μαθητή.


Οι 5 βασικοί άξονες του ψηφιακού σχολείου

Το ψηφιακό σχολείο υλοποιείται με σειρά δράσεων που οργανώνονται σε πέντε βασικούς άξονες:

1.Ενίσχυση των υποδομών δικτύου και του ηλεκτρονικού εξοπλισμού των σχολείων με στόχο την δημιουργία της ψηφιακής τάξης. Η ψηφιακή τάξη έχει γρήγορη σύνδεση με το διαδίκτυο, είναι εξοπλισμένη με διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας (π.χ. διαδραστικοί πίνακες), ενώ ο εκπαιδευτικός και οι μαθητές αλληλεπιδρούν με δυναμικό τρόπο με τη χρήση όλων των σύγχρονων εργαλείων των ΤΠΕ.
2.Πλούσιο, διαδραστικό και αντιστοιχημένο με τα προγράμματα σπουδών ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (e-books) για όλες τις τάξεις και τα μαθήματα.
3.Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην εκπαιδευτική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών.
4.Ολοκληρωμένο σύστημα ηλεκτρονικής διοίκησης της εκπαίδευσης και διαχείρισης εκπαιδευτικών δεδομένων.
5.Οριζόντιες υποστηρικτικές δράσεις.

Αναλυτικότερα, για καθένα από τους παραπάνω άξονες έχουν δρομολογηθεί και υλοποιούνται με ταχύτατους ρυθμούς οι ακόλουθες δράσεις:

1.1. Ψηφιακή τάξη (δίκτυα και εξοπλισμοί)

Τα σχολεία προμηθεύονται:

• Συστήματα διαδραστικής διδασκαλίας (διαδραστικοί πίνακες, data-projectors) αρχικά στη Β’ Γυμνασίου (1.250 σχολεία που υπέβαλλαν σχετικό αίτημα τους προηγούμενους μήνες) και στη συνέχεια σε όλες τις τάξεις του Γυμνασίου (Α’, Β’, Γ’) και την Στ’ Δημοτικού σε 1.190 Γυμνάσια (60% του συνόλου) και 5.200 Δημοτικά (85% του συνόλου).

• Φορητό εργαστήριο Η/Υ (15 Η/Υ, 1 Wifi, 30USB memory sticks, Ερμάριο τροχήλατο) για τα 800 ολοήμερα δημοτικά και όλα τα Γυμνάσια.

• 1 Η/Υ (σε 400 σχολεία σε απομακρυσμένες περιοχές).

Παράλληλα 1300 σχολεία σε 57 Δήμους αποκτούν ευρυζωνική σύνδεση μέσω Μητροπολιτικών Αστικών Δικτύων (ΜΑΝ) οπτικών ινών.

1.2. Ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο (e-books)

Δημιουργείται δημόσια διαθέσιμη ψηφιακή πλατφόρμα ανοικτού λογισμικού, με δυνατότητες ενεργού εμπλοκής των χρηστών με εργαλεία Web 2.0 στην οποία θα είναι ενσωματωμένα:
Όλα τα βιβλία σε ψηφιακή μορφή και εμπλουτισμένα με πρόσθετο διαδραστικό υλικό (animations, videos, υπερσυνδέσμους, κλπ).
Ψηφιακή υποστηρικτική διδασκαλία (βιντεοσκοπημένες πρότυπες διδασκαλίες) για τα βασικά μαθήματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων.
Σχέδια μαθημάτων για κάθε ενότητα όπου εντάσσονται οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία.
Πρόσθετο ψηφιακό υλικό όπως φωτογραφίες, βίντεο, ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια αντιστοιχισμένο ανά ενότητα μαθημάτων από ψηφιακά αρχεία (ΕΡΤ, ΓΑΚ, Βιβλιοθήκες, Μουσεία, κλπ).
Δυνατότητες τοπικής εκπαιδευτικής διαχείρισης της κάθε τάξης (ανταλλαγή εργασιών μεταξύ μαθητών-εκπαιδευτικών, ανακοινώσεις, διαγωνίσματα, βαθμολογίες, απουσίες, κλπ).
Με βάση αυτήν την πλατφόρμα δίνεται πρόσβαση από το σπίτι, στο μεν μαθητή για περαιτέρω εμπέδωση της ύλης και εξάσκηση με τον ιδιαίτερο δικό του ρυθμό, στο δε γονιό για να ενημερώνεται για όλη την πρόοδο και τη σχολική πορεία του παιδιού του. Παράλληλα ο εκπαιδευτικός αποκτά ένα δυναμικό εργαλείο που αναβαθμίζει σημαντικά την καθημερινή του διδασκαλία.

1.3. Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Στο πλαίσιο της συνολικής στρατηγικής για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών:

Είναι σε εξέλιξη η διαδικασία για την επιμόρφωση 103.000 εκπαιδευτικών (57.2% του συνόλου) στην διδακτική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΠΕ στα μαθήματα ειδικότητας τους και στη χρήση διαδραστικών πινάκων και της ψηφιακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας.
Δημιουργείται ειδική e-πλατφόρμα για από απόσταση επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Ηλεκτρονική διοίκηση της εκπαίδευσης

Αντικαθίστανται τα διαφορετικά σημερινά βασικά συστήματα καταγραφής δεδομένων του εκπαιδευτικού συστήματος (e-survey, e-school, e-data center, ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα διορισμών και προσλήψεων) με ένα ενιαίο διαλειτουργικό σύστημα, στο οποίο θα μπορεί να έχει πρόσβαση ο καθένας ανάλογα με το επίπεδο της λειτουργίας του (π.χ. ο γονιός του παιδιού του, ο εκπαιδευτικός της τάξης του, ο σχολικός σύμβουλος των σχολείων που εποπτεύει, κ.ο.κ).
Αναπτύσεται ιστοσελίδα σε κάθε σχολείο και αποκεντρωμένη Υπηρεσία του Υπουργείου προκειμένου να αναρτώνται οι αποφάσεις και τα πεπραγμένα τους, στην κατεύθυνση της διαφάνειας και της κοινωνικής λογοδοσίας.
Όλα τα σχολεία της χώρας αποκτούν την ηλεκτρονική τους καρτέλα στην οποία θα αναγράφονται πλήρως όλα τα στοιχεία τους (μαθητές, προσωπικό, εξοπλισμός, κλπ).

1.4. Οριζόντιες υποστηρικτικές δράσεις

Αναπτύσσεται σύστημα υποστήριξης των σχολείων (helpdesk) σε κεντρικό και περιφερειακό επίπεδο.
Προωθείται η αριστεία και η καινοτομία στη χρήση των ΤΠΕ από την εκπαιδευτική κοινότητα (βραβεία, διαγωνισμοί, κλπ).
Διεξάγονται μικρές έρευνες ανίχνευσης των τεχνικών και παιδαγωγικών προϋποθέσεων για την καλή ένταξη των ΤΠΕ στο σχολείο καθώς και αξιολόγησης πειραματικών και καινοτομικών δράσεων.
Πιστοποιούνται οι γνώσεις στις ΤΠΕ όλων των μαθητών στη Γ’ Γυμνασίου.
Αναλαμβάνεται δράση με στόχο την ενημέρωση γονέων, μαθητών, και εκπαιδευτικών για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου (safer internet).
Η εκπαιδευτική τηλεόραση μετατρέπεται σε multimedia πλατφόρμα συνδεδεμένη με τα σημαντικότερα sites κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει στην εκπαιδευτική κοινότητα το περιβάλλον για να σχεδιάσουν και να πραγματοποιήσουν τα δικά τους projects: video, online games, social networking services, blogs, twitter, wiki-based projects.

Πηγή: www.esos.gr, 9/10/10

.................................................................................

Σημείωμα σύνταξης.
Διαβάζοντας της εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας για το ψηφιακό σχολείο μας γεννιούνται κάποια εύλογα ερωτήματα:
1. Γιατί η εφαρμογή του προγράμματος ξεκινά από τη Β΄ Γυμνασίου και όχι από το Νηπιαγωγείο και την Α΄ δημοτικού -και χρόνο με το χρόνο να επεκτείνεται στις υπόλοιπες τάξεις-, έτσι ώστε οι νέες γενιές να προετοιμάζονται από μικρή ηλικία για την ψηφιακή εκπαίδευση, αλλά και η εκπαίδευσή τους να είναι ενιαία και όχι αποσπασματική και τυχαία;
2. Αφού στόχος -εκτός της όποιας καλής προθέσεως- είναι και ο εντυπωσιασμός, γιατί δεν προχωρά το Υπουργείο στον άμεσο εξοπλισμό όλων των σχολείων με διαδραστικούς πίνακες, τους οποίους (με ένα υγιή διαγωνισμό) θα μπορούσε να προμηθευτεί σε πολύ χαμηλές τιμές;
3. Γιατί πριμοδοτούνται με καινούρια εργαστήρια Η/Υ, όλα τα γυμνάσια από τη μια μεριά, αλλά μόνο τα 800 ολοήμερα δημοτικά από την άλλη;
4. Γιατί συνεχώς υποτιμάται ο ρόλος των εκπαιδευτικών - άραγε πώς ζητούν με τέτοια προκατάληψη τη συνεργασία τους στη συνέχεια- δηλώνοντας για παράδειγμα πως μόνο το 1, 4% των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και το 3, 7% της Β/θμιας έχουν ενεργή ιστοσελίδα στο ΠΣΔ; Δηλαδή μόνο το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο υπάρχει γι' αυτούς; Τόσα blogs και ιστοσελίδες σπουδαίες που φιλοξενούνται σε άλλους χώρους, δεν έχουν για τους ιθύνοντες του Υπουργείου Παιδείας καμιά αξία;
5. Γιατί συνεχώς όταν κάνουν κάποια εξαγγελία θα πρέπει να αναφέρουν και κάποια στατιστικά στοιχεία - συνήθως δείχνοντας τη μεγάλη μιζέρια της Ελλάδος σε όλα τα επίπεδα- όταν είναι πλέον γνωστό πως αυτά τα στοιχεία μπορεί ο καθένας να τα χρησιμοποιήσει όπως θέλει και όταν επιπρόσθετα η σημερινή δυσχερής θέση της χώρας, οφείλεται εν πολλοίς στη χάλκευση από τους ίδιους στατιστικών στοιχείων σχετικά με την οικονομία;
6. Γιατί καταφεύγουν συνέχεια σε μεγάλοστομες εξαγγελίες και δεν κάνουν πρώτα τα αυτονόητα και τα βασικά που είναι η απόδοση στα σχολεία οικονομικής ενίσχυσης για να αντιμετωπίσουν τις βασικές τους ανάγκες: θέρμανση, φωτισμός, καθαρισμός, συντήρηση κλπ. Και μάλιστα όταν τον τελευταίο χρόνο - παρά την αλματώδη αύξηση των εξόδων - η ενίσχυση για τα λειτουργικά έξοδα έχει μειωθεί στο 1/3 της δαπάνης των προηγούμενων χρόνων με αποτέλεσμα τα περισσότερα σχολεία να οδηγηθούν στην υπερχρέωση και στην αδυναμία εκπλήρωσης των οικονομικών υποχρεώσεών τους; Αλλά και ακόμα όσον αφορά και σ' αυτό το "ψηφιακό σχολείο", γιατί δε φροντίζουν πρώτα να συνδέσουν όλα τα σχολεία της χώρας με ευρυζωνικές συνδέσεις (ADSL), χρησιμοποιώντας όπου είναι απαραίτητο και τον ελληνικό δορυφόρο (για απομακρυσμένες ορεινές και νησιωτικές περιοχές); Θυμίζουμε εδώ πως ακριβώς για αυτό το λόγο (ευρυζωνικές συνδέσεις στα σχολεία) χρησιμοποιούν με μίσθωση των ελληνικό δορυφόρο η Κύπρος αλλά και η Αλβανία...

Όλα αυτά τα ερωτήματα, αλλά και άλλες επισημάνσεις που δεν είναι δυνατό να εκτεθούν στον περιορισμένο χώρο μιας υποσημείωσης, συμπεραίνουμε πως η όλη αυτή προσπάθεια στηρίζεται πρώτιστα στον εντυπωσιασμό και κατά συνέπεια θεωρούμε αμφίβολη την επιτυχία της. Μακάρι να διαψευστούμε, αλλά αν θυμηθούμε και κάποιες προηγούμενες προσπάθειες, όπως για παράδειγμα τον περίφημο υπολογιστή για τους μαθητές της α΄ γυμνασίου πέρυσι και πόσο γρήγορα ξεχάστηκε από τη σημερινή κυβέρνηση, καταλαβαίνουμε πως τα περιθώρια για μια επιτυχή εκπαιδευτική μεταρρύθμιση - η οποία θα μπορεί να συμπεριλάβει όλη τους παράγοντες που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία και κυρίως τους εκπαιδευτικούς- είναι εντελώς περιορισμένα έως ανύπαρτα...

Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Οι Δάσκαλοι πληρώνονται υπερβολικά!!!


Οι Δάσκαλοι πληρώνονται υπερβολικά!!!

Με τους παχυλούς μισθούς τους βάζουν μέσα το ελληνικό κράτος και δουλεύουν μόνο 9 μήνες τον χρόνο! Ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στην σωστή σειρά και να τους πληρώνουμε για αυτό που πραγματικά κάνουν….baby-sitting (προσέχουν τα παιδιά μας)!
Μπορούμε να πετύχουμε να το κάνουν με λιγότερο από τον βασικό μισθό. Κάτι τέτοιο θα ήταν δίκαιο. Θα τους έδινα 3 δολάρια την ώρα και μόνο για τις ώρες που δουλεύουν και όχι για όλο τον χρόνο.
Αυτό σημαίνει 15$ την ημέρα (8:15 πμ to 1:30 μμ ).
Κάθε γονιός θα πρέπει να πληρώνει 15$ την ημέρα στους δασκάλους που κρατάνε τα παιδιά του.
Τώρα πόσα παιδιά διδάσκουν την ημέρα; Γύρω στα 25;
Δηλαδή 15Χ25=$375 την ημέρα.. Όμως θυμηθείτε δουλεύουν μόνο 180 μέρες τον χρόνο! Δεν πρόκειται να τους πληρώνουμε για να κάνουν διακοπές!!!
Για να δούμε…αυτό είναι $375 Χ 180 = $67.500 τον χρόνο.
Περίεργο! μάλλον η αριθμομηχανή μου θέλει μπαταρίες!)
Και τι γίνεται με τους δασκάλους ειδικής αγωγής και αυτούς που έχουν μεταπτυχιακούς τίτλους;

Για να είμαστε και λίγο δίκαιοι θα τους πληρώνουμε το βασικό ωρομίσθιο που για λόγους στρογγυλοποίησης είναι $7. αυτό σημαίνει $7 επί 5 ώρες επί 25 παιδιά επί 180 μέρες= $157.500 τον χρόνο!

Για περιμένετε ένα λεπτό, κάτι πρέπει να γίνεται λάθος εδώ!
Κάτι είναι σίγουρα λάθος!
Κάντε ένα δάσκαλο να χαμογελάσει στείλτε το σε κάποιον που
καταλαβαίνει τι σημαίνει να είσαι Δάσκαλος!!!
(Μέσος μισθός Δασκάλου $20,000/180 μέρες = $111 την ημέρα /25 μαθητές
= $4.44/5 ώρες = $0.88 την ώρα ανά μαθητή.)
Τρομερά φτηνή φροντίδα και φύλαξη παιδιών και από πάνω μορφώνουν και τα παιδιά σας. Τρελό εεε;
Τα νούμερα από την αρχική δημοσίευση έχουν αλλάξει για να ταιριάζουν με τον μέσο μισθό των δασκάλων στην Ελλάδα!

"Καταλαβαίνεις πόσο κυνικός έχει γίνει ένας λαός όταν θεωρεί φυσιολογικό να πληρώνει περισσότερο αυτόν που ασχολείται με τις αποχετεύσεις του παρά αυτόν που ασχολείται με τα μυαλά των παιδιών του - J.F. Kennedy"

Πηγή: falconas.wordpress.com